top of page
Zoeken

Reboot
7 jan2 minuten om te lezen
Het DNA-woord van jouw onderneming: Meer dan een slogan
Als je aan succesvolle merken denkt, hebben ze vaak één ding gemeen: kristalheldere focus. Neem Apple met 'Think Different' of Nike met...
5 weergaven0 opmerkingen


Reboot
19 sep 20243 minuten om te lezen
PARKeting... parkeren moet je toch
Als ondernemer weet je hoe belangrijk het is om continu zichtbaar te zijn voor je klanten. Maar heb je ooit gedacht aan de...
12 weergaven0 opmerkingen


Reboot
29 aug 20242 minuten om te lezen
De Kracht van Subtiele Communicatie
In een tijd waarin transparantie en authenticiteit steeds belangrijker worden, kiezen steeds meer bedrijven ervoor om niet zelf hun...
1 weergave0 opmerkingen

Reboot
19 aug 20242 minuten om te lezen
Wat komt eerst: Kernwaarden of de Waarom van je bedrijf?
#Waarom #strategieontwikkeling In de wereld van ondernemerschap en bedrijfsstrategie wordt er veel gesproken over het belang van een...
5 weergaven0 opmerkingen
bottom of page